Tulin päivittelemään blogia pitkän tauon jälkeen. Löysin blogistani sattumoisin keskustelu-ketjun missä blogistani puhuttiin negatiivissävytteisesti. Ketju oli siis aika vanha. En koe että mun tarvitsisi omaa elämääni kenellekkään puolustella tai kuunnella tuntemattomien ihmisten arvostelua. Kuitenkin minä olen se joka elän omaa elämääni ja minä koen asiat omalla tavallani. Ja kyllä mulla on ollut vaikeaa lapsen kanssa mutta ei se anna oikeutta kellekkään tuommoiseen käytökseen. Se vaan kertoo siitä miten ajattelemattomia ihmisiä on ruudun toisella puolen. Kritiikkiä tulee ottaa sellaisilta ihmisiltä vastaan jotka tietävät mistä puhuvat. Se että ei halua kuunnella mitä tahansa on vaan hyvä asia.

Halusin tulla kertomaan kuulumisiamme kun elämämme on nykyään hyvin erilaista kuin silloin aikaisemmin. Löysin itselleni uuden työn ja oikeastaan uran vuosi sitten alalta jolla olen viihtynyt. Asutaan edelleen tässä samassa asunnossa mihin muutettin kaksi vuotta sitten. Ollaan etsitty suurempaa asuntoa mutta taloudellisesti ei ole mahollista kolmioon tällä alueella. Ainoastaan jos pääsis kaupunginkömppään ja sinne on muilla enemmänkin tarvetta.

Parisuhde on jatkunut kahden vuoden ajan. Oon onnellinen että olen löytänyt rinnalleni ihmisen ketä rakastan ja hän rakastaa minua. 

On ollut hienoa nähdä tyttäreni kasvavan. Puheen kanssa ollaan tehty töitä puheterapian avulla ja nyt tämän vuoden puolella on tapahtunut suuri muutos parempaan:) puhuu jo lauseita.